FHC's forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
FHC's forum

Fredericia Hardball Crew's forum
 
PortalPortal  ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Kontingent

Go down 
+3
Daniel
Mike
Kenneth
7 deltagere
ForfatterBesked
Kenneth
Admin
Kenneth


Antal indlæg : 147
Age : 38
Location : Fredericia / Tlf: 26234292
Registration date : 06/06/08

Kontingent Empty
IndlægEmne: Kontingent   Kontingent Icon_minitimeSøn Apr 12, 2009 4:13 pm

På grund af besværlighed ved betaling af kontingent, har formanden og jeg besluttet at for sen betaling kan straffes med 50 kr i "bøde". Disse 50 kr ryger selvfølgelig i klubkassen.

Det har vi valgt at gøre for at sikre nem bogføring og retfærdighed over for de andre medlemmer i klubben.

Det skal hertil nævnes at Mike er midlertidigt udmeldt af klubben på grund af manglende betaling. Dette betyder at han først kan blive medlem igen når han har indbetalt det han skylder.

Jeg har selv indbetalt 3x225 kr = 675 kr i kontingent for at få afvilket de forrige køb vi har foretaget og skylder på.

Næste indbetaling er: 1 - 15 september 2009. Beløbet er 225 kr. De skal indbetales på kontonummeret eller til Charlotte i erritsø hallens cafeteria. Husk at notere navn.

Evt kommentarer skal rettes til Mathias eller Kenneth
Tilbage til toppen Go down
http://www.hardballservice.dk
Mike




Antal indlæg : 25
Age : 31
Location : Fredericia
Registration date : 25/06/08

Kontingent Empty
IndlægEmne: Sv: Kontingent   Kontingent Icon_minitimeOns Apr 15, 2009 6:54 pm

hey nu hvor jeg er blevet "suspenderet"... eller hva fanden man kalder det!..

jeg ved godt jeg har glemt at betale men jeg vil stadig sige at det er ******* lamt at hvis man ikke lige får betalt så skal man betale 50kr ekstra... det er jo lamt

men jeg får betalt på et tidspunkt men jeg betaler ikke 50 kr ekstra... så er det sagt!

nå men ellers jeg kommer jo så nok ikke med ud at spille forløblig, så

See ya guys!
Tilbage til toppen Go down
Daniel




Antal indlæg : 85
Age : 30
Location : Fredericia
Registration date : 24/11/07

Kontingent Empty
IndlægEmne: Sv: Kontingent   Kontingent Icon_minitimeTors Apr 16, 2009 3:55 pm

Tror da heller ikke det er noget der gælder for dig for det har jo ikke været oppe til afstemning endnu.

Men jeg synes nu ikke det er så lamt for så kan man jo bare betale til tiden. For nu er det jo en månede siden du skulle have betalt og du kan da ikke have glemt det i en hel månede?
Tilbage til toppen Go down
http://www.fhc.mono.net
Mike




Antal indlæg : 25
Age : 31
Location : Fredericia
Registration date : 25/06/08

Kontingent Empty
IndlægEmne: Sv: Kontingent   Kontingent Icon_minitimeTors Apr 16, 2009 4:00 pm

nej men hvis man nu heller ikke har pengene...

men det jeg bare vil sige når jeg betaler så betaler jeg ikke 50 kr ekstra
Tilbage til toppen Go down
ejby
Admin
ejby


Antal indlæg : 153
Location : en hemmelig hule i skoven
Registration date : 23/11/07

Kontingent Empty
IndlægEmne: Sv: Kontingent   Kontingent Icon_minitimeTors Apr 16, 2009 7:41 pm

jeg syntes nu at hvis man ikke har råd eller bare glemmer at betale at så skal man ikke straffes..

-det er jo trådsalt frivilligt det her hardball, og ikke en total stor klub med flere hundrede medlemmer...
Tilbage til toppen Go down
Mike




Antal indlæg : 25
Age : 31
Location : Fredericia
Registration date : 25/06/08

Kontingent Empty
IndlægEmne: Sv: Kontingent   Kontingent Icon_minitimeTors Apr 16, 2009 7:46 pm

tak ejby fordi du giver mig ret
Tilbage til toppen Go down
Niklas

Niklas


Antal indlæg : 81
Location : Hvor der er vand
Registration date : 24/11/07

Kontingent Empty
IndlægEmne: Sv: Kontingent   Kontingent Icon_minitimeLør Apr 18, 2009 5:32 pm

Jeg mener vi alle skal have snakket om den der "straf" inden den bliver til noget...!
Da vi jo er en lille hyggelig klub, som jeg syntes vi skal blive ved med at være (alså hyggelig)

Når det er sagt skal man jo helst betale til tiden. og problemet i den her "sag" var vist at man ikke kunne få fat på Mike, og derfor troede at han ikke ville være med mere.

Men jeg er da rigtig glad for at Mike gerne vil være med igen. Very Happy

Det er nok bare vigtigt at få pengene ind da vi jo har købt ting for dem.

Der vil jo nok ikke blive noget problem med det om et stykke tid. for der er det jo betalt.
Tilbage til toppen Go down
dreesen
Admin
dreesen


Antal indlæg : 109
Age : 32
Location : Fredericia
Registration date : 23/11/07

Kontingent Empty
IndlægEmne: Sv: Kontingent   Kontingent Icon_minitimeSøn Apr 26, 2009 5:29 pm

mike.. du skal ikke betale de 50 kr i bøde..

og det skal jo som sådan ikke betragtes som en bøde, men bare en reminder til at man skal betale kontingent til tiden i stedet for det pjat med at kenneth skal gå og samle regnskab osv over 50 gange..
- og eftersom folk jo skal betale til tiden kan folk vel være ligeglade med den??

__
/Formanden
Tilbage til toppen Go down
http://www.fhc.mono.net
danni




Antal indlæg : 21
Registration date : 26/03/08

Kontingent Empty
IndlægEmne: Sv: Kontingent   Kontingent Icon_minitimeSøn Apr 26, 2009 7:18 pm

kan da os godt forstå dig kenneth at du gerne vil have de penge du har lagt ud men så må du jo vente med og købe tingene til alle har betalt..

-Selvfølgelig skal folk jo os betale til tiden men synes ikke der skal være nogen ''bøde'' for som sagt er det ikke sikkert man har pengene der hvor de skal betales og så må man jo vente til man har pengene .. at man så ikke kan være med i den tid man ikke har betalt er jo klart men synes så ikke man skal straffes for gerne og ville være med igen når man så har pengene..
Tilbage til toppen Go down
Kenneth
Admin
Kenneth


Antal indlæg : 147
Age : 38
Location : Fredericia / Tlf: 26234292
Registration date : 06/06/08

Kontingent Empty
IndlægEmne: Sv: Kontingent   Kontingent Icon_minitimeSøn Apr 26, 2009 8:28 pm

Hej

Det er såmænd ligemeget med det jeg selv har indbetalt. Det er blot kontingent for de næste 3 gange.

Den første betaling her har det også været lidt forhastet. Men folk havde fået at vide at de skulle prøve og skrabe penge samme og ellers skulle de give lyd. Jeg synes heller ikke det er fedt at skulle "bøde for ikke at betale, og jeg måtte da også selv skynde mig, for at kunne skrabe 350 sammen. Det var rimelig mange penge at starte med.

Nu her har det været lidt kritisk, i det at jeg kun kunne opnå en god rabat på vores walkies hvis jeg købte dem kontant og fik dem med de havde på lager. Derved har i sparet 1000 kr på den konto.

Og hvis folk ikke har pengene når de skal betales skal vi slet ikke have nogen fælles konto. Ellers ender vi i en situation hvor vi ikke ved hvem vi skal invitere med ud at spille fordi de er midlertidigt udmeldt.

Næste betaling er jo i SEPTEMBER. Her er det 225 kr. Hvis der allerede nu er nogen der IKKE kan betale skal de sige det, for så skal vi have taget ideen op med vores fælleskonto.

Det her er altså ikke nogen kritik af nogen, men derimod en oplysning. Ingen kan bebrejdes for ikke at have penge til overs. Alle kan komme ud for uventet regninger eller andet. Men så vil jeg hellere have at man melder det klart ud i stedet for at sige: "du får dem i morgen, du får dem senere, jeg har lige glemt det"
Det er ikke fair for andre der betaler til tiden. Bøden behøver heller ikke være 50,-. Det kunne også være noget naturalie (Arbejde: Støvsuge sommerhuset eller lign.) Blot et eller andet således at man tænker over det.

Vi regnede også med det ville skabe røre i vande at vi meldte ud med en bødeordning. Og det kan jo ses det har givet stof til eftertanke. Og nej, vi er ikke en stor klub. Men når der er penge indblandet er det utrolig vigtigt at der er tillid blandt medlemmerne. Og når alle betaler ens, så bliver det nemmere at stole på hinanden

Hvis i ikke ønsker at betale til fælles kassen eller hvis i ikke ønsker at betale så meget så skal i melde det ud nu, så vi ikke kommer op og toppes. Det skal endelig ikke gå ud over hardballspillet.

[***Til Mike***]

Hej Mike.

Du må endelig ikke tro vi har udelukket dig med god vilje. Vi har snakket meget om det.

Vi har først for nyligt fået at vide at din mobil havde været i stykker og du derfor ikke havde modtaget nogle af de beskeder vi har sendt. Det beklager jeg personligt.

Dog havde vi 3-4 gange sagt at du skulle huske at indbetale, og du havde meldt tilbage at du ville gøre det. Dette skete aldrig så derfor fandt vi det nødvendigt at "straffe dig" på grund af det bøvl det gav med regnskabet. Det er dog udredet nu.

Kort sagt. Hvis du indbetaler de 350,- så er du med igen med det samme. Jeg vil også give dig lov til at indbetale af flere omgange.
Evt: 3x100,-
1x50,-
(Dette vil dog være specielt for dig).

Håber at du vil modtage tilbuddet, så vi kan være fuldtallige på holdet.

Venlig hilsen
Kenneth______________________________________________________


Beklager den lange besked Smile
Tilbage til toppen Go down
http://www.hardballservice.dk
Sponsoreret inhold





Kontingent Empty
IndlægEmne: Sv: Kontingent   Kontingent Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kontingent
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Kontingent

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
FHC's forum :: Hardball relaterede emner :: Hardball relaterede emner-
Gå til: