FHC's forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
FHC's forum

Fredericia Hardball Crew's forum
 
PortalPortal  ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Regelsæt for 24 timers spil

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Daniel




Antal indlæg : 85
Age : 30
Location : Fredericia
Registration date : 24/11/07

Regelsæt for 24 timers spil Empty
IndlægEmne: Regelsæt for 24 timers spil   Regelsæt for 24 timers spil Icon_minitimeMan Feb 09, 2009 6:38 pm

Hej... Mathias, Niklas og jeg har prøvet at lave nogle regler til 24 timers spil. Så skriv hvis der er noget i er utilfredse med og vil have rettet.
Jeg tager reglerne med den 14/15...

Regler for 24 timers spil
[/b]
§1
Hvis man SKAL indenfor må man tage vest på, synligt bære våben over hoved (hvis man har våben på sig i situationen), og råbe ”IKKE SKYDE!”. Når man er færdig går man som død tilbage til sin lejr, og først derfra kan man komme i spil igen. – Man skal ikke skrive sig som død.

§2
I teltet må der ikke peges eller affyres med våben, og man må ikke forsvare sig fra angribere, hvis de er i teltet, eller er i gang med at åbne. Hvis man som angriber vil dræbe folk i et telt skal man evt. vække sovende personer, og sige ”I ER DØDE!” – man behøver ikke sige det til alle, én gang er nok. Man må ikke skyde mod et åbent telt.

§3
Stk.1
Spillet bliver ikke stoppet på grund af mad, man laver sin mad og spiser den mens spillet kører (maden skal kunne laves i spillet (man skal ikke gå i køkken for at tilberede den) så man skal ikke tage pizza med som skal varmes)

Stk.2
Maden skal være ”militær mad”* dvs. ikke pizza og andre luksuriøse retter.
*Det er tilladt at have mad med færdigt, men det skal være rugbrød, færdigretter eller lign. som kan tilberedes på udleveret feltgrej.

§4
Hvert hold udpeger en Medic.
Hans funktion vil være at genoplive hans holdkammerater, det sker ved at han sidder og har berøring ved den døde i 30 sekunder. Medic må gerne fjerne den døde person, men den døde må ikke hjælpe dvs. Medic skal bære ham.

§5

Stk.1
Når man er død tager man en vest på, og ligger sig der hvor man bliver skudt – man ligger der i 5 minutter, og går man tilbage til sin lejr med det samme og sidder der i 3 minutter (stadig med vest). Efter det er man med i spillet igen. Hvis man har dræbt alle i modstanderens lejer skal man trække sig tilbage til sin egen lejer. Hvis man er død og står i safty zone og der kommer et angreb på ens lejr bliver man ikke genoplivet før angrebet på lejeren er slut.

Stk.2
Når man er død og har ventet 5 minutter, og er tilbage i lejren sætter man en pointstreg på en udleveret tavle eller lign. – til sidst bliver point talt sammen, og det vindene hold kåres.
Stk.3
Hvis man bliver healet af medic inden de 5 minutter er gået fra man bliver skudt er man med i spillet igen, uden at skulle sætte en pointstreg (DET ER IKKE TILLADT AT KALDE MEDIC OVER RADIO, som død).

§6
Hold kan ikke skiftes, medmindre en virkelig god grund fremlægges.

§7
Spilområdet deles op i to halvdele inden spillet starter, hvert hold får sin halvdel, og skal inden for den placere sin lejr.

§8
Skydningen bliver ikke indstillet ved lejrene – men skytter skal bestræbe sig på ikke at ramme telte og døde personer.

§9
Stk.1
Når man opholder sig i telt og hører angreb på lejren tager man sikkerhedsbriller på før alt andet!
Man forlader ikke teltet før alle i teltet har briller på.

Stk.2
Med undtagelse af når man opholder sig i teltet har man briller på – altid! (det gælder også døde mennesker der sidder i safety zone)




Med undtagelse af ovennævnte paragraffer gælder alm. Regler for spillet.

Udarbejdet af: Niklas, Daniel og Mathias
Tilbage til toppen Go down
http://www.fhc.mono.net
ejby
Admin
ejby


Antal indlæg : 153
Location : en hemmelig hule i skoven
Registration date : 23/11/07

Regelsæt for 24 timers spil Empty
IndlægEmne: Sv: Regelsæt for 24 timers spil   Regelsæt for 24 timers spil Icon_minitimeMan Feb 09, 2009 11:05 pm

er der en regel for hvis man tager en person til fange? de kunne være fedt nok hvis det ene hld tog en til fange og det handet hold så skulle få ham fri.. XD
Tilbage til toppen Go down
Daniel




Antal indlæg : 85
Age : 30
Location : Fredericia
Registration date : 24/11/07

Regelsæt for 24 timers spil Empty
IndlægEmne: Sv: Regelsæt for 24 timers spil   Regelsæt for 24 timers spil Icon_minitimeOns Feb 11, 2009 6:44 pm

hvilken regel skulle det være?
Hvis der er en der overgiver sig må man vel tage ham til fange eller skyde ham...
Og hvis man tager ham til fange så må det andet hold jo befri ham hvis de vil...
Men der er bare ikke nogen grund til at tage en fange for hvad skulle man bruge ham til?
Tilbage til toppen Go down
http://www.fhc.mono.net
Kenneth
Admin
Kenneth


Antal indlæg : 147
Age : 38
Location : Fredericia / Tlf: 26234292
Registration date : 06/06/08

Regelsæt for 24 timers spil Empty
IndlægEmne: Sv: Regelsæt for 24 timers spil   Regelsæt for 24 timers spil Icon_minitimeOns Feb 11, 2009 8:20 pm

Plyndre og voldtage ham... Narh nok næppe.

Måske som menneskeligt skjold... Nok næppe.

Afpresning... Heller ikke.

Afsløre andres position... God idé
Tilbage til toppen Go down
http://www.hardballservice.dk
ejby
Admin
ejby


Antal indlæg : 153
Location : en hemmelig hule i skoven
Registration date : 23/11/07

Regelsæt for 24 timers spil Empty
IndlægEmne: Sv: Regelsæt for 24 timers spil   Regelsæt for 24 timers spil Icon_minitimeOns Feb 11, 2009 9:34 pm

nu mere det: kan man tage en fra det andet hold tilfange, hvad må han når han er taget til fange osv?
Tilbage til toppen Go down
Kenneth
Admin
Kenneth


Antal indlæg : 147
Age : 38
Location : Fredericia / Tlf: 26234292
Registration date : 06/06/08

Regelsæt for 24 timers spil Empty
IndlægEmne: Sv: Regelsæt for 24 timers spil   Regelsæt for 24 timers spil Icon_minitimeOns Feb 11, 2009 11:18 pm

Prøve og undslippe. Men jeg ville nu sige maks 20 min. tilfangetagelse og så kan personen rende hjem.

I den tid han er tilfangetaget kan han give oplysninger om holdets position og evt angrebsmønster. Når og hvis han afslører dette skal han frigives og han går tilbage til basen med vest på og gevær over hovedet. (tæller ikke som død)

Det vil sige: at hvis han siger det efter 5 minutter, så må han gå tilbage til hjemmebasen.

Man tilfangetager en person ved at overraske ham fx bagfra og råbe "Smid våbnet" eller "Du er fanget". Den overraskede person må således ikke gøre modstand i form af skyderi.

Det var lige et forslag. Det gør det lidt mere exciting. Men altså kun et forslag
Tilbage til toppen Go down
http://www.hardballservice.dk
ejby
Admin
ejby


Antal indlæg : 153
Location : en hemmelig hule i skoven
Registration date : 23/11/07

Regelsæt for 24 timers spil Empty
IndlægEmne: Sv: Regelsæt for 24 timers spil   Regelsæt for 24 timers spil Icon_minitimeTors Feb 12, 2009 1:33 am

syns det lyder som en god ide.. ang regler.. men så skal man heller ikke kunne lave selvmord hvis man bliver taget til fange.. det ville være nedern..
Tilbage til toppen Go down
Daniel




Antal indlæg : 85
Age : 30
Location : Fredericia
Registration date : 24/11/07

Regelsæt for 24 timers spil Empty
IndlægEmne: Sv: Regelsæt for 24 timers spil   Regelsæt for 24 timers spil Icon_minitimeTors Feb 12, 2009 1:28 pm

Hvis man bliver taget til fange og man ved at man maks må være der 20 min så er der jo ingen grund til at sige noget som helst så er det jo bare at vente... Hvis man bliver taget til fange synes jeg godt man må lave selvmord og gøre alt for at slippe fri(Selvfølgelig ikke noget der kan skade nogen altså slå eller sådan noget)
Hvis der kommer nogen bagfra og siger "slip våbenet" Synes jeg gerne man må lave modstand for som sagt synes jeg man må gøre alt for at slippe fri...
Men ellers er der jo ingen grund til at overgive sig og desuden er der ingen grund til at tage en til fange for han siger selvfølgelig ikke noget han venter bare de 20 min også går han tilbage... Så man kan jo ligeså godt skyde ham hvis han overgiver sig istedet for at have besvær med at få ham hjem og hvis man ved man bliver skudt når man overgiver sig sig kan man lige så godt kæmpe til døden.

Men jeg synes så heller ikke at man må holde en tilfange så længe man vil for det ville jo være nederen for ham at sidde der i lang tid... Så hvis man tager en fange (Som jeg så ikke ville gøre) synes jeg der skal være et maks antal min man kan have ham tilfangtaget fx de 20 min som Kenneth forslog...

Håber det giver lidt mening Rolling Eyes
Tilbage til toppen Go down
http://www.fhc.mono.net
dreesen
Admin
dreesen


Antal indlæg : 109
Age : 32
Location : Fredericia
Registration date : 23/11/07

Regelsæt for 24 timers spil Empty
IndlægEmne: Sv: Regelsæt for 24 timers spil   Regelsæt for 24 timers spil Icon_minitimeTors Feb 12, 2009 5:47 pm

hmm.. Daniel, det giver lidt mening Wink

men min mening om krigsfanger osv, de hører til in real life, ikk i HB..
Syntes ikke der er nogen grund til at man skulle må tage folk til fange, da det bare som Daniel siger er at vente i 20 min (altså 20 min spildt!) plus for det hold der har fangen er det jo også en ulempe, da man også selv er en-to mand i underskud..

kort sagt: krigsfanger, nej tak! Wink
Tilbage til toppen Go down
http://www.fhc.mono.net
Kenneth
Admin
Kenneth


Antal indlæg : 147
Age : 38
Location : Fredericia / Tlf: 26234292
Registration date : 06/06/08

Regelsæt for 24 timers spil Empty
IndlægEmne: Sv: Regelsæt for 24 timers spil   Regelsæt for 24 timers spil Icon_minitimeTors Feb 12, 2009 8:31 pm

Eller stjæle fangens mad. Høhøhø
Tilbage til toppen Go down
http://www.hardballservice.dk
Sponsoreret inhold





Regelsæt for 24 timers spil Empty
IndlægEmne: Sv: Regelsæt for 24 timers spil   Regelsæt for 24 timers spil Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Regelsæt for 24 timers spil
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Spil i Ferien?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
FHC's forum :: Hardball relaterede emner :: offentliggørelser-
Gå til: