FHC's forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
FHC's forum

Fredericia Hardball Crew's forum
 
PortalPortal  ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Yamaha højtalere

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
ejby
Admin
ejby


Antal indlæg : 153
Location : en hemmelig hule i skoven
Registration date : 23/11/07

Yamaha højtalere Empty
IndlægEmne: Yamaha højtalere   Yamaha højtalere Icon_minitimeSøn Feb 08, 2009 1:16 pm

hey.. jeg har 2 yamah højtalere stående som jeg gerne vil af med.. de har været brugt som monitor til koncerter og til PA. de har en 15" bass højtaler og et horn.. 1000,- for dem og der følger ledning/kabel med så den smækkes til computer.. men det ultimative vilel være at sætte den forstærker..

mvh ejby
Tilbage til toppen Go down
Niklas

Niklas


Antal indlæg : 81
Location : Hvor der er vand
Registration date : 24/11/07

Yamaha højtalere Empty
IndlægEmne: Sv: Yamaha højtalere   Yamaha højtalere Icon_minitimeSøn Feb 08, 2009 6:49 pm

Jeg vil gerne lige tænke over det.. og hvis du har mere info om dem vil jeg gerne lige have det.. Very Happy

er det muligt??
Tilbage til toppen Go down
ejby
Admin
ejby


Antal indlæg : 153
Location : en hemmelig hule i skoven
Registration date : 23/11/07

Yamaha højtalere Empty
IndlægEmne: Sv: Yamaha højtalere   Yamaha højtalere Icon_minitimeSøn Feb 08, 2009 7:53 pm

har ikke så meget mere.. alt det som jeg ved er: de er røde, det er yamaha model S2115H, 15" bassenhed, et rigtig godt horn, de lyder mega godt, og du kan køre XLR og jack/jack.. claus johansen har brugt dem i baracok.. de har været brugt på skolen til monitor.. det er det (:
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Yamaha højtalere Empty
IndlægEmne: Sv: Yamaha højtalere   Yamaha højtalere Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Yamaha højtalere
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
FHC's forum :: Byt, Køb eller Salg ?? :: Salg-
Gå til: