FHC's forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
FHC's forum

Fredericia Hardball Crew's forum
 
PortalPortal  ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 spille mod andre

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




spille mod andre Empty
IndlægEmne: spille mod andre   spille mod andre Icon_minitimeSøn Sep 07, 2008 8:27 pm

hey jeg har lige været inde og kigge på siden (AirSoftZone)
der er jo masser af hold vi kunne mødes med!
skal vi ik bare aftale noget med nogen??? Very Happy
Tilbage til toppen Go down
danni




Antal indlæg : 21
Registration date : 26/03/08

spille mod andre Empty
IndlægEmne: Sv: spille mod andre   spille mod andre Icon_minitimeSøn Sep 07, 2008 8:34 pm

jo meget gerne Smile
Tilbage til toppen Go down
ejby
Admin
ejby


Antal indlæg : 153
Location : en hemmelig hule i skoven
Registration date : 23/11/07

spille mod andre Empty
IndlægEmne: Sv: spille mod andre   spille mod andre Icon_minitimeSøn Sep 07, 2008 10:14 pm

HØRT...

det skal bare ikke være mil. sim.
Tilbage til toppen Go down
Mike




Antal indlæg : 25
Age : 31
Location : Fredericia
Registration date : 25/06/08

spille mod andre Empty
IndlægEmne: Sv: spille mod andre   spille mod andre Icon_minitimeSøn Sep 14, 2008 1:33 pm

det kunne være fedt Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Kenneth
Admin
Kenneth


Antal indlæg : 147
Age : 38
Location : Fredericia / Tlf: 26234292
Registration date : 06/06/08

spille mod andre Empty
IndlægEmne: Sv: spille mod andre   spille mod andre Icon_minitimeMan Sep 15, 2008 9:31 am

Vi skal også huske på at finde nogle med cirka samme våbentyper + fps som os selv så vi ikke sætter os selv i fare, hvis modspilleren har våben med 190-200 mps. Har set enkelte steder at sniperne kommer derop og højere endda. Ligeledes med om spillet skal foregå med Fullface. Der er mange klubber der har det som et krav. Medmindre de er ligeglade med os Smile

Så hvis vi kan finde en gruppe i nærheden med 5-6+ medlemmer så bliver det nogenlunde fair.

Øhh... Nå nu kan jeg ik huske hvad jeg sku skrive så slut herfra.


Sidst rettet af Kenneth Man Apr 27, 2009 12:39 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
http://www.hardballservice.dk
Gæst
Gæst




spille mod andre Empty
IndlægEmne: Sv: spille mod andre   spille mod andre Icon_minitimeFre Mar 27, 2009 12:38 pm

Dette er Death spar....
Er man klar til en krig som ingen fatter omfang af...er vi klar. Vi er lige for 12 mand til 40 mand...dette kom and på vilke operation udfordringen handler om.
I er velkommen tli at kontacte os hvis har løst.

SIN-LOI DEATH SPAR
Tilbage til toppen Go down
Kenneth
Admin
Kenneth


Antal indlæg : 147
Age : 38
Location : Fredericia / Tlf: 26234292
Registration date : 06/06/08

spille mod andre Empty
IndlægEmne: Sv: spille mod andre   spille mod andre Icon_minitimeSøn Jul 26, 2009 11:01 pm

(Modtaget på min mail 21/7/2009)


Hej Smile

Nu har jeg prøvet at komme i kontakt med jer gennem jeres hjemmeside, hvilket ikke er lykkedes så nu prøver jeg her.
Jeg har læst inde på jeres forum at i ønsker et team at spille imod. Vi er et hold på 7 aktive spillere som ønsker en omgang træning i Team Deathmatch.
Vi spiller hovedsaligt i vandel og vissenbjerg, og har mulighed for at leje Vandelbanen så det kun er vores hold der deltager.
Lyder det som om det var noget for jer at spille mod, så kontakt mig venligst på 28496062

PS: se mere omkring os på følgende website: www.team-cdd.dk
PPS: Er der mulighed for at jeg kan få adgang til jeres forum til at poste topics for at høre folk omkring en evt. kamp og fortælle lidt omkring vores team?

Mvh / Best Regards

Mathias Grøn Paulsen
7100 Vejle
Tilbage til toppen Go down
http://www.hardballservice.dk
Daniel




Antal indlæg : 85
Age : 30
Location : Fredericia
Registration date : 24/11/07

spille mod andre Empty
IndlægEmne: Sv: spille mod andre   spille mod andre Icon_minitimeOns Jul 29, 2009 9:30 pm

så må vores formand jo tage kontakt til dem og finde ud af om det er nogle vi vil spille mod? Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.fhc.mono.net
Sponsoreret inhold





spille mod andre Empty
IndlægEmne: Sv: spille mod andre   spille mod andre Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
spille mod andre
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Spille
» Skal vi snart ud og spille???

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
FHC's forum :: Hardball relaterede emner :: Hardball relaterede emner-
Gå til: